Välkommen!

Första dagen på jobbet..

Publicerad 2009-01-22 15:44:23 i Allmänt

15.42

Goddag på er :)

Aha då har man jobbat första dagen på jobbet idag då ler.. var skoj o vara tillbaka.. men mådde skit när jag väl slutade.. sån jävla huvudverk så de e inte sant.. men men.. vad gör man..

Har precis packat klart nu.. nästan iaf.. så tänkte ta o hoppa in i duchen o sen göra mig i ordning.. för 19.19 så går tåget mot Sthlm.. ska bli så himla skoj o komma upp dit igen :D hihi..

Hur har alla ni andra de idag da tro? Ni e dåliga på o kommentera :P haha..

Neee ska diska lite sen in i duschen...

Puss o Kram

På återseende!
//tucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-01-22 16:31:04

Vad du har blivit poetisk på sista tiden :) kul



Ja snart är du här men då sover väl jag typ nästan men på fredag då ska vi umgås allihopa :)



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-01-22 16:33:35

haha mjo de hände nåt me mig i göteborg o sen dess bara ploppar de upp saker i mitt huvuvd som bint haha.. :D är väl galen lr nåt :P



Jaaa då lär ju du sova hehe.. kan ni inte bädda så vi slipper göra de mitt i natten sen? ;)



Jaaa imon ska vi umgås o ha de trevligt :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela