Välkommen!

Fullspäckat chema..

Publicerad 2009-01-09 11:05:16 i Allmänt

1054

Hej på er :)

Yes.. fullspäckat chema e du nu framöver.. så hoppas bara jag får må OK iaf så jag kan göra allt som e planerat :)

Idag, nu snart, så ska jag mamma o pappa till Ikea en runda.. Sen hem o dammsuga en gång till (älskar min nya dammsugare:P) haha.. sen bär de av för o åka på kalas till en bekant till mamma o oss :) Sen ska jag hem igen, för Bengan kommer o vad vi ska göra återstår o se.. film lr nåt.. bara slappa iaf..

Imon, då blir de nog o vara lite me Bengan skulle jag tro.. sen vet jag inte faktiskt vad som händer resten av helgen, börja packa lite smått kanske..

För sen på tisdag så går tåget till Malmö.. ska bli otroligt härligt o komma ner dit igen.. men bara tills på torsdag för då åker jag hem igen.. hem o packar för att sedan sätta mig på tåget på fredagen igen, för att åka till Göteborg :D weeiii längtar dit med.. ska bli intressant haha.. sen kommer jag nog hem därifrån typ onsdagen efter.. troligen, de får vi se men lutar åt det.. o sen jobbar jag på torsdagen.. så jääävla skönt att komma igång igen, för nu ska jag fan inte få förlängd sjukskrivning igen hoppas jag.. aja iaf.. jobbar torsdagen till två lr nåt sånt. sen på torsdagskvällen sätter jag mig på tåget igen för att åka till Sthlm.. weeii ska bli så jävla skoj de me.. saknar min bror o David så jädrans mkt.. vi ska ha de sååå mys :)

Där vet ni lite vad som händer i mitt liv.. haha.. minst sagt fullbokat :P

Nu måste jag gå o fixa till mig..

Puss Puss

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-01-09 12:21:28

Jag är ledsen att de tog slut mellan dig o pojken:( Hoppas du mår bra ändå. Kramar

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-09 15:35:12

Härligt att ha fllt upp, dessutom med roliga saker :) Hoppas allt går bra som med sjukskrivningen. Kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2009-01-11 00:45:12

de e ingen fara... jag mår bra... vi passade inte ihop så detta var helt klart de bästa som kunde hända.. man passar inte me vissa.. kramar

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-11 00:46:36

joda de e härligt.. ler.. eftersom de e roliga saker som ska ske ;) aa tack.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela