Välkommen!

God Morgon!

Publicerad 2009-01-28 07:47:35 i Allmänt

07.38

Morrn min små läsare :)  Uppe med tuppen var jag idag vid sju o börja tvätta.. tråkigt som fan, men behövs göras hehe.. har hur mkt tvätt som helst nu när man varit iväg o så ju.. så de får gå.. precis käkat lite frukost, som bestod av ett halvt knäckebröd med leverpastej o två skivor gurka :P haha.. min stooora frukost vet ni ;)

Är trött idag, somnade inte förens vid två tiden, låg o tänkte en massa och grät o hade ont o blää.. all världens blandning på en o samma gång.. Skönt o ha Tessie hemma iaf, i natt har hon inte skrikit nånting faktiskt o nu ligger hon nederst i min sänggavel o vilar sig :) Så sööt.. Hon känner sig nog som hemma igen :) Min lilla bebis :D

Funderar på om jag ska börja dra igång med städningen redan nu lr om jag ska vänta lite.. hmm.. får nog bli o vänta lite.. kl är ju inte ens åtta :P haha.. Orkade inte städa igår, då jag på förmiddagen spydde av smärta.. så jag bara dammade av lite sen orkade jag inte mer.. får se om de går bättre idag, men de måste det göra.. för idag måste de nästan städas för sen jobbar jag imon o sen hela helgen ju..

Tänkte passa på o fråga en sak till mina läsare, vad är det DU vill läsa i min blogg? Är de nåt speciellt som jag glömmer skriva om eller liknande? Eller nåt jag skriver för mkt om?! Skulle vara kul o veta liksom :) hihi.. även om jag sen skriver vad JAG själv vill så e de ju en bra hjälp på vägen vad ni tycker .)

Nee nu ska jag nog ta o skriva in lite små texter på datprn som jag kladdat i ett block ;)

Ha en fortsatt bra dag, jag lär väl uppdatera lite smått under dagen :)

Puss o Kraam

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-01-28 08:20:02

God morgon!

Sitter på jobbet men har inte börjat än :)



Du e duktig du som redan har börjat tvätta det ska vi göra ikväll och imorgon börjar vår första badmintonträning :)



Fina bilder men du e inte riktigt dig lik....



Sen vad du ska skriva om det vet jag inte riktigt, bara vad du gör om dagaran med lite bilder där till :)



Kramar i massor david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-01-28 08:34:29

MOrrn :)

Jasså hehe när börjar du då? ler..



Joda jag hade så mkt tvätt så passar på hihi.. Ah o när jag komemr upp ska jag slå er i badminton ;) haha..



Tack så mkt, näe jag tycker inte jag heööer mig ritkigt lik längre, precis pratat massa med Emil om de.. min vikt bara rasar o börjar själv bli lite orolig.. men de e skoj fortfarande, men de får inte gå såhär snabbt nu när bara har typ 10 kilo o spela på neråt..



Jao hehe de e svårt, men då tycker du min blogg e som den ska då typ? :D



Krams

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-29 18:28:44

Jag tycker din blogg är bra som den är, fast jag lyssnade på den suuuuperfina låten du la upp ovan och jag älskade den, så varför inte lägga in lite musik nångång ibland ? :)



Och ja .. lite fler outfits nu när du har gått ner så mycket, du har ju så fina kläder! :D

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-29 18:59:02

aaa den e så jävla bra den lpåten ler.. ritkgit ritkigt bra.. hihi... mjo börjar bli så jag lägger in lite mer sånt iaf :) ler..



hehe tack så mkt :D ler.. men så svårt o ta på hela sig själv.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela