Välkommen!

Hemma

Publicerad 2009-01-20 22:39:18 i Allmänt

22.32

Jaha här hade man suttit o skrivit ett inlägg o sen försvann allt när jag skulle lägga upp de.. blir man trött eller..

Aja..

Hej på er iaf :) Nu är jag hemma igen..  tyvärr måste jag säga.. har haft de helt underbart..

Bo med tre killar var inte så farligt som jag trodde, tre trevliga killar.. särskilt den ena dårå ;) Lite komiskt var att en av dom kom från Ånge där mitt ex erik kommer från.. o visade sig även att dom var gammla klasskompisar haha.. världen e allt bra liten ibland :P

Jag har iaf haft de helt underbart i Göteborg, vi har egetnligen inte gjort så himla mkt speciellt men de har ändå varit så jäkla bra.. haft mkt mys iaf :) Har inte så mkt mer o skriva om det :) haha.. undrar ni nåt så får ni fråga istället :P

Har iaf nu suttit på tåget i nästan fyra timmar.. gammalt skit tåg utan aluttag.. vilken resulterade i att de blev ingen dator o ingen film för mig.. men vad gjorde de, jag har ju msn på mobilen tänkte jag.. men vad fan.. tror ni inte den också dog? haha där satt jag .. utan dator, utan mobil.. men jag har blivit fdjup haha.. suttit o krivit en massa.. inte likt mig men de var ritkigt skönt faktiskt, så de blev en bra resa iaf.. så om ni nu mina trogna läsare tycker de är en djupare Therese som skriver så bli inte oroliga.. bara jag som hittat en liten annan sida av mig själv :)

Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva ritkigt.. ska ta o försöka sätta igång mitt sportyfi lr vad fan de nu heter :P Så jag kan lyssna på lite skön musik.. för har lyssnat på så många sköna låter nu i götet så de e inte sant.. hihi.. i'm the new Therese :P

Nee men ha en fortsatt bra kväll alla..

på återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela