Välkommen!

Hemma...

Publicerad 2009-01-25 21:51:53 i Allmänt

21.49

Hej hej.. nu är man hemma från storstaden igen då.. vart hemma några timmar, så har kopplat in o spelat lite wii.. äntligen har jag köpt de hehe.. skoj skoj :) Packat upp alt har jag också gjort.. o lagat god mat o ätit :D hehe.. hunnit med en hel del me andra ord.. ler.. Tack bror o David för en trevlig helg :)

Får passa på o säga GRATTIS till min kära moder som fyller 46 idag :D Grattis grattis till dej :)

Faan har glömt mina nycklar i sthlm haha.. smarta jag ni vet :P Jag e så glömsk så de finns inte hehe...

Vill ha februar nuuuuu :D Haha.. nu undrar ni kanske varför... mene... hmm.. näe jag ska inte säga nåt haha.. ni får la se ;)

Tror jag ska ta o gå o spela lite wii nu ;)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-01-26 10:34:21

Ja har oxå lyckas glömma mina nycklar i stockholm en gång :p va vi är duktiga:p

Puss

Postat av: Svar till Sandra

Publicerad 2009-01-27 09:56:36

haha jasså.. vi är ju för klumpiga vi.. skratt.. allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela