Välkommen!

Inget o göra...

Publicerad 2009-01-04 18:47:44 i Allmänt

18.03

Finns inte mkt o göra här hemma när man inte får ut o träffa folk.. är rätt så uttråkad.. så varför inte uppdatera sin blogg ännu en gång för idag? :P haha..

Får väl uppdatera med bilderna från när Emil Jag o David stod modeller ute hos mamma o pappa med pappa som fotograf :) hIhi.. vi har så himla skoj när vi gör det.. ler.. David o jag har nog roligast :) Men men.. längtar redan tills nästa gång..

Börjar me bilder på oss alla tre, visst e vi snygga.. ;) hihi
Bästa bilden på oss tre.. enligt mig.. Eller jag var tvungen o välja två bilder eftersom jag inte kan välja en.. 
vilken tycker ni? tyck till :D

Denna bild valde jag för att den e så klockren med David o mig o sen Brossan som står o ser lite svartis ut :)
Bild 1  

Denna bild valde jag för.. jag tycker bara den e så bra.. vi alla kikar på olika saker ändå e bilden så sammanhängande på något sätt :)
Bild 2

Här e resten av bilderna.. alla bilder har sin betydelse o alla e bra på sitt vis.. men vilken tycker ni o varför? Bild nummrena är alltså dom nummer som står INNAN bilden :)

3
 4  5  6
7  8  9  10
11  

Sen tar vi bilderna på min älskade bror :) Älskar honom mest.. du e bäst brossan.. även om du inte gillar kort så mkt :) Men vi fick några fina som jag tycker om mkt :) Här kommer min brossa o kortet jag tyckte var bäst är ju då den stora.. vilken tycker ni? :D

Valde denna bild för jag tycker den e så himla fin.. den säger nog mest om hur min bror är :)
Bild 1

2
 3

Sen kan vi väl ta jag o kissen då :) ler.. Vilken tycker ni är bäst? :D

Valde denna bilden.. helt enkelt för att både jag o kissemissen är bra på den :) Inte lätt o få en katt o en människa bra på samma bild :) men vi lyckades kanon :P
Bild 1

2
 3

Modellerna själva då va ;) Jag o David haha.. vi kan ha skoj vi.. ler.. Vilket tycker ni?

Bästa kortet.. valde de för att de e så kärleksfullt.. o de e så mkt David o jag som de kan bli när vi sätter denna sidan till.. roligt kort dessutom :) Även fast de kanske inte är de bästa utseendemässigt så är det mkt känsla i bilden o de gillar jag..

Bild 1

2
 3  4  5

Emil o David.. förmodligen bland dom sötaste par :) Älskar dessa killarna.. dom e så underbara o vill allt för att jag ska ha de bra o har så stora hjärtan båda två.. Blev bara två bilder på dessa två men vilken är bäst? Jao jag hade svårt o bestämma mig.. så de får bli båda..

Denna för att dom ser så söta ut.. :) Särskilt när dom håller varandra lite försiktigt sådär i handen.. gulligt..

Bild 1

Denna valde jag för att min bror ser såå lycklig o kärleksfull ut :) o David e bara allmänt snygg som vanligt :P

Bild 2

Sen har vi då egot som alltid ska ha flest bilder :P haha.. jag älskar kameran.. alltid gjort.. o ännu mer nu när man ser lite finare ut iaf än förrut.. så nu är de roligare än aldrig förr o posa framför kameran :) Här har jag också varit tvungen o välja ut två bilder..

Denna valde jag för att min blick säger nåt här.. o alla händer o armar som är med.. gillar mitt ansiktsuttryck på bilden helt enkelt ;)

Bild 1

Denna andra bilden har jag valt för att den visar såååå väl hur jävla kul vi har när vi gör detta tillsammans :) Så därför var den tvungen o bli nominerad den med.. haha.. ler.. vilken av alla bilder tycker ni? :)

Bild 2

3  4  5  6  7
8  9  10  11
12

O sen dom sista bilderna som är på mig o brossan :) Blev bara två stycken där.. men de går ju bra det med.. ler.. bästa kortet får bli detta.. även om katten inte ritkigt vill vara med.. men så e de ibland.. brossan o jag blev iaf bra:)

Bild 1

2


Sådär ja de var alla bilder som vi tog den dagen :) Eller aa vi tog många fler men man kan ju inte spara alla.. hihi..
Vi hade iaf en super rolig dag.. sista dagen innan som skulle åka hem.. snyft.. vill ha hit dom igen NU.. men så lätt e de ju inte tyvärr.. men inte lång tid kvar tills jag ska till dom i Sthlm.. weiii som jag längtar.. aja..

Efter vi hade tagit kort o myst så begav jag mig o träffade nån.. o de blev en mer än lyckad kväll också.. så aa en väldigt lyckad dag var detta.. kände så mkt kärlek denna dagen så jag vet knappt ;)

Nee nu kom jag på att de blir svårt för er o "rösta" för många bilder har ju samma nummer.. aja.. haha orkar inte ändra de nu så de får vara som de är..

Nu tror jag att jag ska gå o ta mig ett bloss o sen lägga mig o se scrubs lite..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-04 19:02:17

Jag tycker mest om bild 8 på dom bilderna som är på er, där har liksom dom två varandra och du har katten, haha, asså det ser så gulligt ut liksom :)



Sen tycker jag mest om nr 4 på bilderna på dig, sjukt fin och du har snygga kläder och allt!



Svar: Nja jag var inne på din blogg och så visade jag gämförsbilderna på dig julen 07 och 08, då blev hon helt chockad och sa typ "Oj shit vad smal och fin hon har blivit!" :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-01-04 19:58:13

fina kort =)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-01-04 21:35:07

hej, sry håller int på med sånt längre:( :)

Postat av: Svar till sofia

Publicerad 2009-01-04 21:40:04

hej, okey de e lugnt,.. tänkte bara höra :)

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-05 08:52:44

Tjusigt. Jag tyckte bild nr.2 med dig och kissen var riktigt fin :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-01-05 10:14:46

Oj många fina bilder på dig:),..



Haha jaauuu jag är lika kass på bdb än, totalglömmer att jag ens har en sån:).... o ja dom bor i växjö:D hur mysigt som helst där tycker jag.



kraaamso

Postat av: David

Publicerad 2009-01-05 15:47:55

sicka bra kort. Hur ska man kunna välja någon som är bättre än de endra. Men jag håller nog med dig med de bästa.



På dig gillar jag nr 1 och nr 8, den e så bra trots att du ser så ledsen ut.



På dig och mig gillar jag nr 1 och 5 mest.



På oss alla tre gillar jag nr 2 och 8 mest

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-06 12:15:16

aw. jo de har du rätt i.. haha då har alla någon.. bara de att jag har en katt men de får ju gå de me när m inte har nån annan :P haha..



oh tack.. hihi e själv nöjd me den bilden också.. dock inte så nöjd med mitt ansikte där..



ah okey hihi.. vad kul att folk reagerar så.. ler..



Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2009-01-07 11:13:05

Tack så mkt :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-07 11:13:30

tackar :) skoj o höra :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-01-07 11:14:57

Tack :) hihi.. mjo de blir en del blilder när man tar så.. ler.. ändå har jag soterat bort massa massa, mne de e svårt..

haha mjo jag märker de.. har du massssor me nya kort o titta på när du loggar in på din bdb igen.. haha..



mjo växjö e en fin stad :) Fast jag har lite "fobi" mot den nu..



Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-01-07 11:16:49

haha mjo de e svårt o bälja ut dom bästa.. för vi e ju bäst på alla :) hahaha

Postat av: amanda

Publicerad 2009-01-07 11:27:19

HEJ jag fatta int att man skulle rösta:D jag tycker isåfall att nummer 2 med dig och katten va väldigt fin. Men den bästa va den på dig nummer 5 längst ner av dom på dig:) kändes som din personlighet kom fram i den och du va jättefin:).



O jaaa jag förstår du har fobi mot den staden nu:P :)

kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-01-07 11:40:45

hej.. ah tack hihi.. mjo det e nog den min personlighet kommer fram mest på.. och på den där jag skrattar så.. hihi.. de e jag de :) ler..



aaaa har lite fobi mot den staden nu.. men va fan.. haha.. har inte så mkt där o göra nu direkt :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela