Välkommen!

Jobb

Publicerad 2009-01-22 06:20:05 i Allmänt

06.16

Morrn på er alla duktiga läsare ;)

Nu sitter man här.. är as trött.. vakna tjugo i fem o vågade inte somna om,  om jag skulle örsova mig då hehe.. så nu e jag ju lagom trött :P Ska snart köra till jobbet.. lite nervöst nu när man inte jobbat på väääldigt väldigt länge.. men de ska nog gå bra :D ler.. är ju så glad o så så blir nog bra haha.. men har jääävligt ont i magen o huvuvdet idag.. blä.. inte skoj alls.. men men...

Sen när man slutar så ska jag direkt till mamma o hämta min tvätt som håller på o torka där.. sen blir de hem o packa o äta o diska lite o så sen ta sig till tåget o åka til lSrhlm vid 19.19 :D weeii gutt ska de bli...  men vill tillbaka till Göteborg :P haha..

Nee nu ska jag gå o fixa mig de sista sen ska jag nog köra.. så jag e på jobb lite tidigare kanske.. så jag kan kolla av lite grann innan jag börjar..

Ha en bra dag alla!

Kram

På återseende!
//TucciT - som har glädjerus o kälek (?) i kroppen

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2009-01-22 06:30:13

Vilken fin blogg!

Postat av: Svar till Junitjej

Publicerad 2009-01-22 14:17:38

Tack så mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela