Välkommen!

känslor

Publicerad 2009-01-07 22:24:46 i Allmänt

23.39

De var verkligen intressant att se de där med anorexia.. men otäckt att små barn kan ens tänka så.. sjukt är de.. jao de e ju en sjukdom så..

Nu ska jag gå o lägga mig o dag-drömma lite innan jag somnar.. sen vet man ju aldrig vad man drömmer.. kan ha världens konstigaste drömmar ibland ju.. inatt drömmde jag massa sött om en person.. o sen drömmde jag massa om jobbet o sjukhus o allt sånt skit. vilket mina drömmar tyvärr brukar handla om.. ofta död, sjukdommar o sjukhus.. så då blir man glad om man får drömma om annat ibland.. hoppas de blir en sån natt inatt.. så man bara vill somna om när man vaknar imon.. de e så mysigt.. fast mysigare e de o sova med nån.. nån särskild.. o när man vaknar så lägger han sig o riktigt kramas o myser.. åhhh.. vill NUUUU.. haha..

Nee nu ska jag sova lite.. bara ta ett bloss först sen blir de sängen..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT


22.18

Har egentligen så mkt o skriva men ändå ingeting.. jag e förvirad, samtidigt som jag vet precis hur jag känner..

Vill ha tillbaka den där kvällen, den där natten.. allt var så perfekt o jag kan inte fatta det.. som vi sa "vem kunde tro detta"... dom blickarna, dom kramarna den närheten.. kan inte beskriva de ritkigt.. o ingen vet vem de e jag pratar om.. o de ska ni få fortsätta undra.. e de nån ny? e de nåt gammalt jag tänker på? Jao de kan ni undra för de tänker jag inte säga.. de kan vara vem som helst..

Tänk om livet kunde vara lite lättare, tänk om alla kunde bo lite nämre..

Usch vad jag e djup idag känner jag.. men har en så underbar men samtidigt skrämmande känsla i min kropp..

Nee nu ska jag snacka vidare på msn.. sen ska jag se barn me anorexia vid tjugo i elva, kan vara intressant..

Ha en fortsatt trevlig kväll alla..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-08 09:41:35

Scary det där med anoreixa egentligen. Visst har man väl sagt ngn gång att det vore bra med en släng av anoreixa men det är väldigt hemskt egentligen. Vilken kanal gick det på?

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-08 10:13:58

jo de e v äldigt otäck sjukdom.. de gick på fyran.. väldans intressant.. kram

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-08 17:27:37

Sv: Ja, jag SKA klippa lugg! :D Är superpepp!



Åh, fasen också, jag missade det programmet, ville ju se, jag älskar att se sånna program, jag är sjukt fascinerad av sånt, alltså inte att jag vill vara som dom i programmet men det är så intressant och jag tycker om att läsa/kolla på tv om hemska saker som berör. Vet du om det går i repris ?

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-11 00:48:41

vad bra hehe blir og kanon snyggt :) vet ej om de går i repris... mjo sånt e väldigt intressant o se.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela