Välkommen!

Ledsen

Publicerad 2009-01-12 22:34:39 i Allmänt

22.32

Faaan hatar o såra folk.. inte ofta nån kille gråter för mig.. o jag mår dåligt över det.. men jag har iaf  varit ärlig o det e ju accepterat.. o vi kommer fortsätta vara vänner killen.. sen att jag får känslor för nån annan kan jag ju som du säger inte hjälpa.. man kan ju inte styra över det! Men de e jobbigt att såra en människa såhär :(

Nu har jag packat om min väska för typ femte gången men nu ska de nog vara rätt.. haha.. ska snart sova tänkte jag.. ska upp vid åtta imon o fixa med det sista innan tåget går strax innan halv två :) Längtar :) hii..

nee ville bara skriva av mig lite..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela