Välkommen!

Lever...

Publicerad 2009-01-11 22:28:44 i Allmänt

22.26

Nu börjar folk klaga på att jag inte uppdaterar.. haha.. men har inte ritkigt haft tid.. fullt upp hela tiden.. ler..

Igår var jag hos Caroline me familj o hade de super trevligt hela kvällen.. tack för de vännen...

Annars e de inget spec som hänt.. jag lever iaf så nu vet ni de ;) haha..

Packat idag.. massa packning haha.. åker nämligen inte hem efter Malmö utan fortsätter istället direkt från Malmö till Götet.. o jag längtar sååå mkt.. ska bli trevligt.. hehe.. vad vi ska göra vetifan men de e sån som märks ;) Bio blir de väl iaf :D weeii mys..


Neee nu har jag inte så mkt mer o skriva.. ska snart lägga mig faktiskt hade jag tänkt...

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-12 10:14:32

Härligt att ha fullt upp. Jag har en så lugn vecka nu framför mig, har lämnat in uppsatsen som vi skrivit och nu ska vi bara vänta på bedömning i stort sett. Vad ska du göra i Malmö och Göteborg då?

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-12 11:18:54

joda de ehärligt ler... i Malmö ska jag hälsa på mormor morfar kusinerna moster o morbror typ :) hehe.. o i götet ska jag till ett ex ;) o jag längtar så mkt tills dess.. ska bli härligt :) Aldrig varit hos honom ;) Kram

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-12 16:53:27

Hehe, hoppas det blir trevligt :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-12 22:35:22

hehe joda de tror jag nog de blir ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela