Välkommen!

Morrn

Publicerad 2009-01-27 09:43:39 i Allmänt

09.40

Gomorron alla mina läsare :) Nu har man varit vaken ett bra tag,då min granne börjar spela så jävla tidigt o högt som fan.. usch e inte skoj när man behöver få sova lite..

Aha igår jobbade jag ju kvällen då, de gick bra, förrutom att jag efter två timmar fick så ont i huvudet så jag skulle kunnat lipa.. men de var bara att kämpa sig igenom kvällen..

Idag blir de då mest städ som sagt.. o hämta Tessie :) Mitt lilla gull.. sen får jag se vad som händer.. borde gå ner o kolla om de finns nån tvättid i veckan och så borde jag nog åka o handla lite med.. hihi

Tack alla för era kommentarer om låtar.. men ni har mest skrivit artister, jag vill ha mer specifika låtar :) hiuhi

Nee nu ska jag ta mig upp ur sängen o gå o dona lite..

Puss

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela