Välkommen!

Morrn morrn

Publicerad 2009-01-26 10:37:14 i Allmänt

10.30

Morrn på er :)

Hoppas ni alla sovit gott o att ni sovit lite åt mig också för för mig har de inte blivit mkt sömn inte.. så är helt slut.. har så ont så de e inte sant.. måste verkligen få en tid till den där jävla läkare.. (min nevrolog)..

Gick typ upp för en halvtimme sen bara.. för låg o försökte sova igen lite timmar på morronen men gick inge vidare de heller.. nu sitter jag här o snackar me Han.. o har nyss spelat wii ;) hehe men mitt huvud pallade inte mer så stängde av igen.. får väl gå o duscha snart o göra mig klar för o åka.. kommer bli en jobbig dag.. menmen..

I morgon ska jag städa tänkte jag :) hihi.. sen ska jag hämta min lilla bebis på kvällen.. härligt o få hem henne igen :) ler.. men tänkte jag ska städa innan så hon får komma hem till ett rent o snyggt hem ;) haha.. är man tramsig lr? :P näe da.. e mest för att de e lättare o städa när inte hon springer runt hehe.. :)

Men jag hoppas ni alla får en fortsatt bra dag iaf :)
Kram Kram på er o puss på Dig..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-26 14:18:54

Åh nice med wii ja. Jag ska spela lite efter lunchen här ;) Vad har du för spel då? Kram

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-27 09:53:13

heej.. okey hehe joda de e skoj me wii.. jao eftersom jag nyss har köpt de så har jag endas tsprot spelen som man får till.. men de räcker för mig så länge :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela