Välkommen!

Morrn..

Publicerad 2009-01-21 10:05:34 i Allmänt

10.01

Morrn alla läsare.. hur e de med er idag? :) Själv har jag typ nyss vanat, eller ja för en stund sen.. var svårt o somna inatt, somnade ine förens efter två.. kändes så konstigt o ligga ensam.. o jag sover ju alltid bättre me nån..

Sitter här i min säng, ska snart ta o gå o dusha o lite sånt sen dra mig ner o handla lite så jag kan göra mat, tänkte göra hemmagjort pizza idag, ler, så jag har nåt o ha med mig till jobbet imon :D hihi

vad ska alla andra göra idag da? :D Måste ta o köra ut till mamma o dom lite o tvätta lite grann också :) hiih..

Nee nu måste jag gå upp ur sängen ;)

Ha en bra dag :) jag lär uppdatera mer sen ;)

Puss o kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-01-21 13:41:07

Vilken fin header du har! Gillar din blogg (och nej, jag säger det inte bara för att du ska svara åt mej utan jag menar det.)



ha en bra dag du med :)

Postat av: Svar till Sarah

Publicerad 2009-01-21 13:45:30

tack så jätte mkt :)

alltid kul o höra om nån tycker om ens blogg ju :)



ha en bra dag du me :)

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-21 14:51:41

Verkar som du haft det nice :) Härligt!



Vad ska du ha på din hemmagjorda pizza då? Jag ska baaka morotskaka idag sån här som kommer färdig i ett paket... Mums.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela