Välkommen!

Natti

Publicerad 2009-01-25 23:33:04 i Allmänt

23.29

Nehe nu tänkte jag gå o lägga mig o se klart en film o sen sova.. så jag e lite utvilad när jag ska iväg hela dagen imon.. först e de mötet på sjukhuset som alltid på månddagar.. sen direkt efter det så ska jag jobba från halv fyra till tio imon kväll.. se hur de går men hoppas de ska gå bra o att jag inte ska behöva lipa av smärta när jag kör hem.. men vi får se.. de ska nog gå bra :D

Nee får väl ta o göra mig iordning för sängen.. har ju sagt natti till den viktiga människan nu så.. haha näe da skoja bara, så desperat e jag inte.. bara nästan ;) hehe.. Varför ska jag vara kär för? Eller e jag kär? Eller är jag inte? Vad är jag? haha de kan ni ju undra.. för de underar många o många tror sig veta ;) haha

Ha en fortsatt ra kväll ni som e vakna.. så uppdateras de säkert mer imon ;)

Pusssss.. särskilt på DIG.. du vet vem du är ;) Ni andra kan få en kram :D

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela