Välkommen!

Ny blogg

Publicerad 2009-01-28 11:33:59 i Allmänt

11.30

Nu har jag skapat mig en ny blogg som kommer handla om mina sjukdommar, sjukhusvistelser, operationer o allt annat som händer i den delen av mitt liv.. kommer att skriva i denna bloggen om jag uppdaterar i den andra.. så detta är ändå "huvud-bloggen" om man säger så.. den andra e mest för o skriva av sig lite och för att jag vet att de e många som vill jag skriver mer om hur de går med allt o sånt.. kommer även stå lite fakta o sånt i den bloggen.. självklart kommer jag inte skriva allt där, då vissa saker e lite privata.. men vi får se hur det går.. ska iaf testa me den bloggen ett tag så får vi se.. så ni som e intresserade kan nu läsa där.. o ni som inte orkar ni får stanna kvar o läsa här :) Hihi... den andra kommer inte att uppdateras dagligen.. http://tuccitsjukhus.blogg.se/

Nee nu ska jag kila ner i tvätten lite snabbt o hänga upp de sista :)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela