Välkommen!

Ny matta..

Publicerad 2009-01-14 21:30:39 i Allmänt

21.26

Go kväll på er :)

Hoppas ni alla haft en bra dag.. de har jag haft iaf, förrutom att jag har en jäääävla skallverk nu.. men men de e ju som vanligt me andra ord :P

Har varit me mormor o morfar o köpt (fått) en ny matta idag.. en rund stor rya matta som går i vit-beig.brun lr vad man ska säga.. ganska ljus.. jätte snygg :D Blir nog perfekt i mitt vardagsrum.. hoppas jag på iaf :) hihi.. Annars har de vart en rätt lugn dag.. eller aa lugn o lugn, aldrig lugnt här nere men ändå :P hihi..

Imon vid kvart i fem åker jag till Göteborg :D Så Erik kommer o möter mig på stationen vid hal åtta.. härligt :D Ska bli skoj.. (som ni redan vet att jag tycker) Ska även till mormor en runda imon så jag har vart där o hälsat på också innan jag far iväg igen..

Nee nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.. så ha en fortsatt trevlig kväll alla, funderar på o lägga mig snart tror jag.. har så jääädrans ont känner jag, så kan vara skänt o sova lite.. kan ju vara bra att vara utvilad imon också för då vet man aldrig vad som händer ;) hihi

men aa.. ha en fortsatt bra kväll

På återseende!
//tuccit

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-01-15 10:52:05

haha mm det gör ont kan jag säga.... har en bula i skallen...menmen:D... sällan vi pratar nu:) tänker på rej då o då jag!:D Roligt med en ny matta, jag är oxå på jakt efter en snygg ryamatta... Men hittar inga bra här i stan:( Inte på nätet heller.

Åh göteborg....Älskar stället. Hoppas du får det bra ! kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-01-20 22:44:24

Sorry för de sena svaret :)

jao usch de kan inte vara skönt inte.. mjo de e väldigt sällan, msåte vi ju ändra på tycker jag.. mjo de e skoj me en ny matta, moster o dom kommer upp me den nästa månad, lite för stor o ta på tåget haha.. Joda jag har haft de helt underbart i göteborg :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela