Välkommen!

Nytt År...

Publicerad 2009-01-01 11:31:18 i Allmänt

11.05

Aha då var de 2009 då :) weeii.. haha hoppas på ett mkt bättre o friskare år med mindre tid på sjukhuset.. Dock började de inte bra.. eller förra året slutade inte bra.. skulle ju festa o äta gott me vännerna o deras familjer, hade sett fram emot o festa lite.. men när vi kom till Madde där vi skulle vara så fick jag svin ont i magen.. o de var inte så lite ont heller.. så Caroline fick köra hem mig så vi fick hämta tabletter till mig.. så då fick de bli o vara nykter.. men de var trevligt ändå.. Massa god mat gjorde vi.. den efter rätten o kycklingen måste jag göra om :) Förrutom hallonen till efterätten haha.. mums.. kändes som vi mest åt hela kvällen o hade de trevligt.. Tack för en trevlig kväll mina vänner :) Bilder kanske ni får se senare, när jag samlat ihop lite mer bilder från dom andra :)

Tänkte ta o skriva lite om året som gått.. Ganska händelsrikt år.. Jag kommer utgå från mina kort jag har på datorn för o minnas vad som hänt :) Så missar jag nåt viktrigt som hänt så e de för att jag inte tagit kort :P hahahaha

Började året med Rickard, jag genomgick även min stora magoperation.. vilket gett resultat i både possetiva o mkt negativa resultat..
Tagit massa roliga bilder med David o bror min.. med pappa som fotograf.. shit så kul vi haft det :)
Jag har fått delar av min lägenhet renoverad o fått de snyggt här hemma :D
Lilla Lucas kom till världen.. ännu en solstråle som förgyller dagarna då man ses :)
Tog slut med Rickard o jag höll på o gå under totalt, men jag tog mig upp igen o träffade en på många sätt underbar kille.. Erik.. men de höll inte det heller så blev singel efter några månader igen.. för olika, o de känns bra att de fick ett bra slut..
Ett par bekanta gifte sig o jag var på deras superfina brölopp :)
Bror flyttade till Sthlm med David.. flyttade från mig här i lilla Nybro.. saknar honom här hemma..
Bror tog examen.. duktig kille de där.. bästa brodern man kan ha :D
Var på en otroligt rolig möhippa för en polare som gifte sig iår..
PRIDE, nog roligaste veckan i mitt liv typ.. hade så jävla skoj.. ser fram emot o hoppas att jag kan vara med på det i år igen :) Ritkigt kul..
Bruno, min kusin kom till världen.. underbar kille :)
Ullared med Elin, mkt skoj dag :D
Sen föddes de två underbara killar till, Melwin o Oliver :) Som ni märker e de många nya barn som kommit till världen de året som varit :)
Jag har även legat inne mkt på sjukhuset i året som gått.. tråkigt..
Genomgick galloperation..

Det är på ett ungefär vad som hänt de gångna året.. om man förkortar det.. mkt sjukhus, några operationer, många killar som kommit till världen.. de kan man nog förklara mitt liv o kort med :)

O vad har hänt med MIG de senaste året.. här kommer något som många väntat på.. vad har egentligen hänt med mig utseendemessigt under året? Nu ska ni få se :)

Jag julen -07


Jag julen -08


Lite skillnad är det nog va? ;) hihi.. mkt har hänt även med mitt utseende under året som gått:)

Nee nu ska jag göra lite frukost..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT



Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-01-01 12:49:49

Shit!! Vilken skillnad :D så duktig du har varit!! Stor eloge till dig =))

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-01-01 13:39:09

Oh tackar :) Tack så jätte mkt :)

Postat av: madeleine

Publicerad 2009-01-01 13:39:26

tack för en trevlig kväll igår.

Oj vilken förändring du gjort, känner inte igen dig på det gamla kortet. Du ska vara stolt över dig själv.

Kramar från oss

Postat av: Svar till Madeleine

Publicerad 2009-01-01 13:42:08

tack själva...

hehe jao de e rätt stor skillnad när man jämför.. ler



Kram till er

Postat av: caroline

Publicerad 2009-01-01 16:51:01

Du ska vara riktigt stolt tjejen! du har förändrat dig riktigt mycket! e så glad för dig :P du skall ha en riktigt stor guld stjärna hoppas bara nu att du kan få må lite bättre för det förtjänar en så fin tjej som du:) många kramar vännen

Postat av: David

Publicerad 2009-01-01 19:27:29

Kära therese!

du är så snygg så jag vet knappt.

Kan knappt fatta att det har blivit en sådan skillnad, det är helt otroligt. Du ska vara super nöjd!!

Hoppas du får på dig de nya byxorna snart då;)



kram

Postat av: Svar till Caroline

Publicerad 2009-01-02 15:48:56

Tack vännen :) mjo jag har förändrat ig en del iaf :Phihi.. aaa jag hoppas me på att de ska vända snart så de blir bättre.. men just nu verkar de väldigt mörkt.. kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-01-02 15:49:59

Aw tack haha.. du e så go :) ler..

mjo de e svårt o fatta, fattar de inte själv att de blivit sån skillnad fören jag kollar på kort :O hehe..

haha mjo fast de dröjer nog innan jag får på mig dom..



Kraaaam,

Postat av: Faster

Publicerad 2009-01-02 19:27:31

Hoppas att ny smala Tessen får ett fiskare Nytt år 09 Med mindre smärtor å inga sjukhus. Kram

Postat av: Svar till Faster

Publicerad 2009-01-02 19:39:51

tack tack de hoppas jag me, men se mörkt ut just nu kram

Postat av: Fia

Publicerad 2009-01-02 20:02:55

Skulle kommentera din nya bild, men går inte att komma in på kommentar där... Skitsnygg är du på bilden iaf =)) du ska vara så enormt stolt över dig själv!!

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-03 12:40:31

Svar: jag vet inte när sportlovet är :/ hurså ?



Riktigt stor skillnad, du har gått ner skitmkt, jättefin är du :)

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-01-03 17:45:00

hmm vadå kommentera min nya bild men går inte o komma in på kommentar där? :O

tack så jätte mkt :) kul o höra.. ler.. mjoda jg e rätt så stolt iaf även om de e en bra bit kvar.. Kram

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-03 17:52:35

nee jag bara undrade ) ler..



Tack hihi mjo jag har gått ner en heeel del :) fast e mkt kvar.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela