Välkommen!

Sjukskriven

Publicerad 2009-01-02 16:01:13 i Allmänt

15.56

Jaha då skulle man vart hos läkaren idag då för jag har så jävla ont i magen igen.. fast jag försov mig.. typiskt.. så ringde läkren sen o han sa att jag måste stanna hemma i helgen o inte jobba som jag egentligen skulle.. så ska jag till läkren på måndag morgon så får vi se vad han säger om de hela..

Annars händer inte mkt här.. får se om de blir filmkväll ikväll.. vem vet ;)

Tog ju massa kort hemma hos mamma o pappa med Emil o David härromdagen.. har fått dom till min dator nu så de kommer väl upp här nån dag framöver.. även bilder från julafton me david o julfika med släkten :) Så nu vet ni vad som väntar ;)

Här får ni ett litet smakprov så länge iaf ;)

Pusss o Kraaam på er..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela