Välkommen!

Skåne-land

Publicerad 2009-01-14 10:26:40 i Allmänt

10.23

Nu sitter jag här i skåne-land.. underbart.. ler.. igår när jag kom hit så käkade vi lite gott o så.. sen bara snackade vi massa, gosade me barnen o så.. sen kom mormoro morfar med.. :D Najs..

Idag ska jag iväg med morfar o kaske mormor o kolla på matta till mig... sen i eftermiddag kväll så kommer morbror :D De ska bli skoj... inte ofta man träffar dom ju :D Ler... Ska nog även beställa biljett ikväll till Göteborg.. för tror jag åker på torsdag som de ser ut nu :) Weeii jag längtar.. jag vet jag sagt de förrut, vet ínte vad de e med mig.. men jag längtar nåt sjukt.. ska bli så härligt hihi.. På lördag ska vi nog uit me hans vänner o spela biljard o dricka öl :D Weii.. haha..

Nee nu ska jag passa på o se klart filmen jag började se igår på tåget, passa på medans moster o micke ligger i sängen.. dom sover än..


Ha en fortsatt bra dag alla

På återseende!
//TucciT som längtar till götet o Han..

Kommentarer

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Publicerad 2009-01-14 13:07:43

Tackar :)

Japps det gör jag =)

Kram!

Postat av: Svar till ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Publicerad 2009-01-14 13:08:48

så lite så .)

ah ok trevligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela