Välkommen!

Stackars Tessie

Publicerad 2009-01-04 10:52:11 i Allmänt

10.45

Stackars Tessie har blivit smittad av mig o min magsjuka.. när jag kom upp här på morronen så e de spya överallt typ.. förmodligen därför hon har skrikit så inatt.. har kanske varit rädd o haft ont i magen? Stackaren.. Så snart blir de o börja storstäda.. blä.. men hon e ju min lilla bebis så varför skulle inte hon få de liksom..

Vad kan man hitta på här hemma idag mer än o städa? Jag e fortfarande trött men ändå.. sitta still e ju inte min grej ;) Men de ordnar sig nog ;) hihi

Jag e lite förvirrad på min o andras känslor.. men igår var han ärlig.. sa vad han kände, även om han själv är osäker.. men de var inte bara en känsla jag fick av honom sa han utan de är ju så.. hmm nu kan ni ju undra vad jag snacka om för de tänker jag inte berätta :P Synd bara att jag inte kan träffa "nån" idag.. men de får bli nån annan gång..

Nee nu ska jag gå o ta på mig lite myskläder o sen börja dona en liten liten stund iaf innan de e dax att vila igen till scrubs :P haha jag o mitt scrubs.. :P

Men ha de så bra alla, jag lär väl kanske uppdatera mer under dagen..

Kram kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-04 11:08:06

Ooo.. Jag tolkar det definitivt som en ny grabb på g. Låter spännande och kul det. Synd om lilla kissen som mår dåligt, hoppas hon mår bättre nu :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-04 11:10:45

haha de var en kul tolkning.. ler.. mene nee e nog ingen ny grabb på g inte.. haha.. ao hon mår iaf bättre nu ler.. har inte spytt sen i natt.. kram

Postat av: Marre

Publicerad 2009-01-04 11:15:34

Hehe, lät som det :)



Härligt att hon inte kräks nu längre iaf. Usch för att torka katt-kräk. Fast en gång så lyckades ngn av mina att kräkas i badkaret, då var det bara att spola bort det. Haha.



Kram

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2009-01-04 11:18:17

haha mjo fast kan inte säga så mkt i min blogg av olika anledningar... om kärlek...



oke yhaha tänkt om de kunde vart så bra ler.. men de e skönt att hon inte kräks längre iaf :) ler.. kram

Postat av: amanda

Publicerad 2009-01-04 11:46:11

Jo precis, man får ju läs när man har tid. Så ärre:) Haha jorå det är bra. Fan va jobbigt med magsjuka:(. O stackars kisse..... Mjo det är svårt att hitta på saker i denna stad iaf:S uscha:). Menmen får la se.

Kram på dääääääjjj

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-01-04 13:02:16

jo precis ler.. de får ma göra.. ler.. hihi. mn har inte tid jämt inte... bdb har du inte vart på lnge heller va? ;) uppdateras dåligt. skratt :P .. usch ja de e svårt o hitta på saker i denna stad också tyvärr.. bor dina morföräldrar i växjö? :D.. jao stackars min kisse men nu mår hon bra ler.. hon ville väl bara ge mig lite mer jobb :P haha Kraam

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-01-04 13:02:37

jo precis ler.. de får ma göra.. ler.. hihi. mn har inte tid jämt inte... bdb har du inte vart på lnge heller va? ;) uppdateras dåligt. skratt :P .. usch ja de e svårt o hitta på saker i denna stad också tyvärr.. bor dina morföräldrar i växjö? :D.. jao stackars min kisse men nu mår hon bra ler.. hon ville väl bara ge mig lite mer jobb :P haha Kraam

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-04 16:39:18

Aow stackars Tessie, hoppas ni kryar på er :)



Skulle hälsa från min kompis att hon tycker du är jättefin och har blivit sjukt fin efter att du gått ner och det! Och det tycker ju jag med, att du är fin :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-04 16:52:02

oj tavkar hehe.. har dina kompisar koll på mej? skratt.. du fr tacka så jätte mkt iaf :) ler.



mjo vi mår bättre nu både tessie o jag:) Krams

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-04 16:52:12

oj tavkar hehe.. har dina kompisar koll på mej? skratt.. du fr tacka så jätte mkt iaf :) ler.



mjo vi mår bättre nu både tessie o jag:) Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela