Välkommen!

Tabletter

Publicerad 2009-01-04 16:49:03 i Allmänt

16.25

Yepp tabletter har jag nyss vart o hämtat hos mamma o pappa.. mina var slut här hemma.. eller rättare sagt jag hittar dom inte.. var skönt o komma ut i friska luften.. :) Imon blir de att vara i friska luften för då ska troligen pappa o jag ut o åka skridskor :D Weeii så skoj ;) hihi..

Sitter just nu o har lagt in bilderna klart på bdb iaf.. så tänkte lägga upp här lite me.. får bli från julafton med David till o börja med :) Så titta o njut :)

Jag börjar med bilder på vår goda julmat.. de var första julmaten vi åt iår.. gottit värre..
   

Och sen har vi då fyra galna människor i köket som gärna också ville vara me på kort ;)
   

Sen några små mingelbilder innan de var dax för julklapparna.. :)
   

Sen skulle vi spela ett spel om julklappar som man köpt för typ 20 kr.. Som David o många andra kör på julafton.. haha.. alla ville ha pappas paket o vi slogs nästan om det.. o vem fick de.. jo självklart Emil.. haha.. o Jag fick Mammas.. koll vad vi fick.. haha.. kolla särskilt vad Emil fick som alla slogs om för vi trodde pappa hade köpt något jätte kul.. haha.. sikken nit vi gick på.. men fan vilket garv det blev.. inte konstigt att pappa skrattade åt alla oss andra nä vi slogs om hans paket :P hahaha
 

Sen började den riktiga julklappsutdelningen :) Som jag hade längtat efter ;)
    

Sen kom vi äntligen till den där sista julklappen som mamma o pappa hade tjatat om o som vi var sååå nyfikna på.. 
  

Jag gissade på att de var en lökhackar som jag hade önskat mig, o tänkte att dom sagt så mkt om paketet för att vi skulle hålla oss nyikna.. o visst var de väl en lökhackare? haha som vi skrattade o tog de som ett bra skämt :)
 

Haha vi bara skrattade åt skämtet, men då sa mamma till oss att eftersom vi blev så glada så får ni väl ta o läsa bruksanvisningen också.. så då gjorde vi det.. o då helt plötsligt var där massa mer pengar haha.. Pengar som jag skulle köpa wii.. shit vad glada o paffa vi blev! Tack snälla mamma o pappa!

 
Där var lite från vår lilla ulafton me David.. mkt lyckad dag.. tack Mamma Pappa brossan o David för en mysig o helt fantastisk dag :) O för alla fina klappar förståss ;)



Ska nog ta o diska lite.. så jag får iordning lite här.. imon bär de av till doktorn.. se vad han säger.. o sen ska jag hämta mina stövlar med hos skomakren hihi.. Annars händer inte mkt.. jo skridskor då förståss.. så skoj.. haha se om jag överhuvetaget kan åka nu för tiden.. var ju ett tag sen man tod på ett par skridskor.. hihi..

Neee nu får ni ha de så bra så läggs nog "modellbilderna" ut här ikväll.. så håll utkik.. man vet aldrig vad som dyker upp på min snygga blogg ;)

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela