Välkommen!

tomt utan henne...

Publicerad 2009-01-13 09:08:33 i Allmänt

08.49

Morrn på er :) Nu har man snart vart vaken en timme o de e rätt skönt :) Ställde kl på åtta, då jag har en del o dona med innan tåget går.. så jag har nyss diskat lite .. så nu e de bara en skärbräda o en plåt kvar typ :) Skönt o få allt gjort.. tänkte jag skulle hinna ner på stan med en snabbis.. o tanka lite med så jag har lite bensin när jag kommer hem, så jag slipper dona me de på morronen innan jag ska börja jobba sen :) weeii...

Är så glad.. ska verkligen åka idag.. visst känns de verkligt o åka till Malmö.. de e ju nåt jag brukar göra.. men Götet däremot känns väldigt nervöst.. Men ska bli kul o få se honom igen.. ge honom en kram :) Aw.. mys hoppas jag de ska bli iaf...

Var o lämnade Tessie hos Faster o hennes man igår.. usch de e tomt här hemma.. ingen kisse som stod utanför sovrumsdörren idag på morrnen för o sedan springa in i rummet o upp i sängen o skrika för o få kela en stund.. de var tomt faktiskt.. o när jag satt på toa så tyckte jag till o med att hon skrek så jag ropade: "Kooom då bebis.. är på toa" hahaha.. är man knäpp eller vad? :O Undra om faster o Tommy kommer att kunna lämna tillbaka henne när jag kommer hem igen haha.. dom verkade helt fasta redan igår under dom timmarna jag var där o "skolade in" henne ;) hihi de e ju min bebis.. hon hade massa packning med sig, leksaker, toa, klätterträd, transportbox, egen matta, egen filt, mat, godis, kam o sånt.. hihi.. var som o packa till ett barn..

Nehe tror jag ska ta o duscha o börja göra mig iordning lite grann.. eller hmm dammsugar nog först.. äe jag får se :P haha..

På tal om de jag skrev igår kväll.. känner mig fortfarande taskig men han förstår.. även fast jag vet att vi båda e lite besvikna.. Men vännen, var inte rädd.. du ska inte förlora mig mer än du gjort.. du ska finnas här ändå! Kram till dig..

Neee nu tänkte jag lägga upp bilder sen jag var o åkte skridskor med pappa på sjön ju.. haha.. har helt glömt bort de.. ler.. så här kommer dom :) De var skit mysigt o jag var förvånad över mig sälv hur bra jag ändå åkte med tanke på att man inte åkt på ett ex antal år :) hihi.. Aja här kommer bilder iaf :) Titta o njut.. (ni får skratta) hahaha

Nu fick jag ju använda mina kläder jag köpte för jag skulle till norrland, hihi tur man fick lite användning av dom fast att de inte blev nåt me norrland :) hihi

En glading på ett par skridskor :P
  

Ramla lite gjorde man förståss.. hihi.. mkt pga att isen var så ojämn för folk hade varit där o försökt åka när de var lite töat..
 

Snygg stil när man åker :P
  

Smsa är ett måste :P


Sen fick jag för mig o bara lägga mig o titta på himeln o allt.. var ritkigt mysigt o bara ligga där :)


Haha jag är tjej o kan göra två saker sammtidigt.. smsa o åka skridskor :P De ni :D
   

hahahahaha, snygg röv har man också :P (mamma o pappas hus i bakgrunden)


Mammas o pappas hus åkte vi till.. är ändå en bit.. är en sjö som ligger bakom deras hus som vi åkte på alltså :)


Astma medcinen är bra o ta då man har noll kondis o de e kallt ute o man blir lite anfådd :P


Fiiint


De var lite bilder från det :) hihi.. kul att pappa e så foto intresserad o jag sån foto narkoman o ska vara med på allt :P o ha foto på allt ;) hihi passar bra ihop när vi ska göra nåt pappsen o jag :D

Aha o den här killen då som jag skrivit om ibland o umgåtts mkt mkt med.. vem e de då? Vem är det som jag brukar träffa o åka till på landet som jag skrivit så mkt om? haha nu ska han avslöjas.. :P Många vet rdan vem de är o så, men vissa e nyfikna o nu ska jag stilla er nyfikenhet lite :)



Weeii nu fick ni se "lilla" bengan.. hiih.. underbart snäll vän..

Nee nu måste jag fixa mig lite o så.. inte tid e detta nu.. haha.. ha en fortsatt bra dag..

Pusssss

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-13 19:30:31

Sv: Crille och mamma ska skiljas så vi ska flytta :/ Det är det som hänt, det står i mitt senaste inlägg men jag skriver det här ändå eftersom du frågade :)



Jag menade bror min och min kompis (Klara) Victors ex hette Linda, dom är inte tms längre :/

Okej, då kanke vi stöter på varann ? :D

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-13 20:53:20

Ojdå--- de var verkligen tråkigt p höra :( då förstår jsg. uscha.. de e aldrig kul sånt jö..



ah oeky trevligt.. jasså Victor e singel han me nu ;) haha.. inte skoj de heller ju..



kram

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-01-13 21:03:12

hehe kul att du skriver om mig & jag är med på bild hehe

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-01-13 21:07:03

hehe kul att du skriver om mig & att du la upp en bild på mig :)

Postat av: Svar till bengan

Publicerad 2009-01-13 21:10:39

hehe visst e de skoj :) ler.. klart man måste nämna en så bra vän;) Puss

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-01-13 21:13:18

En bättre & goare vän än dig får man leta efter ;) Puss

Postat av: Svar till Bengan

Publicerad 2009-01-14 09:32:26

aw tack de där värmde verkligen o höra :) tack så jäte mkt vännen :)

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-01-14 17:01:53

vi ses när du kommer hem igen....Hoppas verkligen att du får det trevligt

Postat av: Svar till Bengan

Publicerad 2009-01-14 17:45:37

ja klart vi ses då ler.. åker till göteborg imon :D ler.. hihi tar bara 2tim o 50 min.. så de går ju rätt snabbt... ska bli härligt.. kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela