Välkommen!

Trööööött

Publicerad 2009-01-15 12:22:54 i Allmänt

12.18

Hej på er..

Idag e jag ritkigt jävla trött.. blev inte sängen så tidigt igår iaf :P haha.. som vanligt me andra ord :P Sen inatt vaknade lilla Bella bus som vanligt o ropade på sin pappa.. men jag ligger ju i hennes rum så jag vaknade o sa att hon kunde komma till mig istället.. så då kom hon o var så söt med sin kudde under armen o kröp ner hos mig :) Söta unge :D Så där låg vi o jag frös ihjäl för den lilla tjejen lyckades sno allt täcken.. 'ändå hade vi två haha.. så jag  fick ta en lite filt :P hehe.. vad gör man inte för dom smås skull? :) sen kom Anna upp o väckte henne, gud vilken svårväckt unge hihi.. ville inte alls gå upp.. ara ligga o gosa :) Men sen till slut gick hon upp o då kunde inte jag somna om så jag gick upp jag också.. o sen satt jag typ o slöade vid datorn..

Mormor skulle kommit,men hon har varit hos tandläkaren så hon mådde inte alls bra så hon e hemma o vilar istället, såjag o Micke åkte o mötte upp anna o käkade lite korv o snackade o så medans Anna hade middagsrast.,. så nu kom vi precis hem.. o här sitter jag nu igen :P Pratar me Eriiiik :D Weeii.. idag e de dax ;) Är nervös, men de ska säkert gå bra hoppas jag.. ler.. tar bara 2tim o 47 min o åka.. så de e ju ingenting egentligen.. hihi.. hinner se en film o så iaf :) så de lär det bli.. ler...

Nee nu tänkte jag att jag ska ta o gå o göra mig iornding.. sminka mig lite snyggt o fixa frillen o sånt där.. hehe.. så jag är klar sen när alla kommer hem så jag hinner gosa o leka med barnen innan de e dax för mig att åka :)

men ha en toppendag alla :) Så hörs vi..

På återseende!
//tucciT som har så mkt fjärilar i magen.. "så jag vet knappt" ;)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-01-15 19:00:34

ja vad gör man inte för de små :)



ha det så jätte bra i Göteborg, som du har väntat :)

Hör av dig så vi vet att du har det bra, sms kaske.



ses nästa vecka :)

kram david

Postat av: Svar till david

Publicerad 2009-01-19 13:13:56

Heej vännen...



ne prcis vad gör man int för dom små liksom :)

mjo i götet nu.. höres mer om de när jag kommer hem.. joda jag har de ok :P hahaha.. n da har de bra :)



Japp ses om några dagar bara :)



krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela