Välkommen!

Usch

Publicerad 2009-01-29 12:50:59 i Allmänt

12.43

Morrn. usch haft en för jävlig natt.. läs i min andra blogg! Förlåt Erik för jag bara försvann inatt :P hehe sorry!

Idag kommer de att bli en lugn dag.. är helt slut efter natten med all värk.. gick upp nu vid tolv :) Skönt att jag fick sova lite iaf.. så idag blir det inte nåt jobb för mig så ska bara vara hemma o ta de väääldigt lugnt.. de behövs.. Vad ska alla ni andra göra idag? :)

Nu börjar ju snart våra bästa år iaf så då blir de att ligga här i soffan och titta på det o ta de lugnt..

Jag saknar min bror o David massa.. även om jag träffade dom i helgen.. vill dom ska bo mkt mkt nämre.. blir så glad i deras sällskap :) Vad skulle jag göra utan dom killarna liksom? O så saknar jag Erik.. men hoppas han kommer ner snart.. skulle behövas om man säger så :P ;) haha.. fundera på den ni ;p

Nu har jag en liten fråga till er läsare igen, som för övrigt blivit dåliga på o kommentera ;) haha.. men har ni nått bra recept på nån god billig lätt mat? Vill testa nått nytt liksom.. så skulle vilja ha lite olika recept.. alltid skoj ju :)

Nee nu ska jag se på våra bästa år!

Ha en fortsatt bra dag alla!
Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-01-29 18:05:32

Jag har en massa recept, fast rätt många vegetariska eftersom jag är veggie, men jag kan skicka några till dig på msn ? :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-01-29 18:55:54

Jaa tack de vore ju trevligt ler.. aa eller skicka i mail är lättare :) kram

Postat av: camilla

Publicerad 2009-01-29 22:27:35

Haft en bra dag ?? :)

Postat av: camilla

Publicerad 2009-01-29 22:27:38

Haft en bra dag ?? :)

Postat av: Svar till Camilla

Publicerad 2009-01-29 23:20:54

Nje inte direkt.. suck.. sj da?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela