Välkommen!

Bakis..

Publicerad 2009-07-27 11:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Bakis. com... det är jag det...

Aha strand igår då.. shit vad folk haha..stod i kö typ skit länge, o jag höll på o kissa på mig, aldrig någonsin vart så nödig haha.. men in kom vi till slut iaf och då var de raka vägen o springa in på toa.. vilket och tog tid att stå där i kö.. men men..

Sen var det Baren som gällde.. hehe var ju lika bra o besälla in en del direkt så det gjorde vi.. sen var de mest o gå runt lite.. snacka lite skit.. kul hade vi iaf.. eller hur Malin? ;) Tyvärr blev slutet inte lika rolig.. o fråga inte ens varför..

Idag mår jag som jag förtjänar antar jag.. det är ju mitt eget fel? eller? Äsch skit samma..

Idag ska jag förska orka städa här hemma.. får se hur mycket det blir gjort.. men ser ut som ett krig här hemma.. och jag menar de verkligen.. usch o fy vad de ser ut... sen får jag nog besök..

Ne nu ska jag fortsätta snacka med min stöttepelar David här..

Tack bror för du finns... älskar dej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela