Välkommen!

Besök besök och besök =)

Publicerad 2009-07-18 13:52:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

13.46



Massa besök nu.. och jag är dålig på att uppdatera.. men de verkar ändå inte som att så många är intresserade.. skratt..

Mene som sagt massa besök.. igår var mamma och pappa här på middag hos mig.. det blev grillat och massa gott.. sen var vi en snabbis till farmor.. sen körde jag och hämtade Niklas.. som jag inte träffat på ett tag nu.. hehe.. trevligt.. vi typ kollade lite på tv.. sen var båda lika trötta typ så de blev en dusch sen sängen..

Sovit sjukt gott i natt.. sover ju bättre när jag har sällskap.. så får väl ta och fixa nån som kan bo o sova här.. skratt.. skämt o sido.. idag har vi inte gjort nåt.. spelade en match på wii.. sen körde jag hem honom för att jag skulle åka o handla, men hade ju glömt skriva inköpslista så körde en runda och sen körde jag hem igen.. har skrivit inköpslistan nu så ska väl köra och hndla om en stund..

Idag kommer brossan och David hit på middag.. det blir paj och sallad.. gott gott.. o så ska Emil bada Tessie så hon blir ren och fin =)

Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva..

Ha en bra dag..
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela