Välkommen!

Bildbomb från skåne-land :)

Publicerad 2009-07-27 15:08:00 i Familjen betyder allt!

De kanske är dax att fixa bilderna från när jag var i skåne.. alltså slänga upp dom här så ni får lite och kika på.. ligger efter med att uppdatera om det.. så här kommer de en del =) Titta o njut..

Jag hittade "ekorrar" haha alltså igelkottar i mosters trädgård en förmiddag.. Bella blev helt till sig o tyckte de var jätte skoj.. så dom fick lite vatten och sallad av oss..
 

Underbaraste ungen.. så söt är hon =)


Och vi två då =) haha.. ser ut som jag vet inte vad men de juder jag på :)


Sen kom mormor på besök också.. min söta älskade mormor hihi.. Bella o hon busade så Bella höll på att skratt ihjäl sig =)


Sen en dag så åkte vi över till zoo, jag, moster, Micke och Bella bus.. en super trevlig dag hade vi :)

Lilla bus.. innan vi åkte iväg på morgonen..
 

Sen lite ego kort på mig o Bella.. det är ju ett måste ;)
 

Isbjörnen, så himla fina dom är.. man vill ju bara gå o krama den =) Likaså den vanliga björnen..
 
  

Sen kom vi till Elefanterna, finns det nåt finare? Oh gud vad dom var roliga att titta på.. haha.. två ungar var det.. Den ena var jätte elak.. haha.. han gick och puttade på den andra o försökte få ner henne i vattnet.. men hon ville inte men han bara puttade och puttade, till slut gav han nog upp och hoppde i vattnet själv och badade och dök o hade sig.. såg jätte kul ut.. hehe.. sen gick han upp och då sod den andra i sanden och höll på, då började han den elaka skvätta massa grus och hålla på på den andra stackarn.. hehe.. kul var det..


  

Bella busa.. som helst skulle ha sitt paraply hela tiden även fast de knappt regnade nånting :P
 


Haha kolla.. de finns fler än jag som tar "ego-kort" :P


Min underbara moster..
  

Haha sen var vi inne o tittade på lite olika apor.. fast dom var inte sådär roliga faktiskt.. förutom en liten apa.. haha han hängde i sin svans och ena arm och höll på o fula sig.. ritkigt ville visa upp sig för alla.. sen helt plötsligt så började han dra i sin snorre och hålla på som fan.. haha såg så himla kul ut.. det blev sånt garv bland typ alla människor som stod där inne då.. tyvärr fick jag inge kort på de :P
 

Sen skulle Bella göra ansiktsmålning.. en liten kanin ville hon bli.. och det blev hon :) En mycket söt sådan :D
     

Sen var kaninen inne hos getterna och klappade och matade dom =)


Lilla jag fick också vara me på ett kort :P


Sen gick vi o tittade på zebrorna och girafferna.. fina djur..
 

Sen innan vi begav oss hem så tog vi en runda till elefanterna igen.. denna gången var dom inne så det var inte ritkigt lika skoj.. men alltid kul o titta på elefanter faktiskt :)
   

Sen avslutade vi dagen med glass, iaf jag o moster.. dom andra drack cola och åt popcorn =)


Tack alla för en trevlig vistelse i skåne-land!

Nu får ni inte fler bilder därifrån, orka lägga upp alla hehe.. men de blev en hel del iaf =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela