Välkommen!

Bilder

Publicerad 2009-07-14 09:27:00 i Familjen betyder allt!

09.07

Hejsan.. sorry, jag är typ as kass på att uppdatera här.. typ inte suttit nåt vid datorn nu när jag är i skåne-land.. men nu har jag lite tid då moster sitter vid datorn o kusinen ligger o kollar på barnpogram =)

Tänkte slänga upp bilderna från när David o jag var på öland o spelade minigolf.. bättre sent än aldrig ;)

Mupp jag.. tihi..
  
 

David så glad när vi spelade ler.. tack för en underbar dag =)


  

Haha denna gubbe trodde vi var verklig.. David tyckte han hade fula byxor och jag skulle precis säga att han hade stått så på samma sätt väldigt länge, då upptäkte vi att de var en staty.. haha.. sen försökte nog David härma honom, för jag tycker dock dom är lite lika? :P
 

Jätte fina, men svåra banor var det.. men kul =) Vi gick två rundor :P
   


Denna fuskade David på :P Han bara sköt rakt över allting typ :P Fusk-David ;)


Där fick ni lite bilder från den dagen... =) Ha de gott, nu skajag spela wii med moster..

Åker hem idag föresten.. så är hemma ikväll.. på gott o ont men saknar vissa saker/människor där hemma :D Så ska bli skönt o komma hem.. lite lugn o ro :)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela