Välkommen!

Hemma..

Publicerad 2009-07-15 11:01:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.56

Hellu min vänner och läsare =)

Nu är man hemma igen, kom hem igår kväll.. och de blev inte en lugn stund, jag är redan i full gång :)

Pappa hämtade mig på stationen, vi åkte och handlade, sen körde han hem mig o jag sprang upp med min packning och de jag handlat.. sen tog jag bilen direkt ut till mamma.. kollade på skansen och käkade sen körde jag hem igen.. packade upp allt och soterade tvätt sen var kl typ halv tolv och jag gick o la mig..

Idag började jag med att tvätta.. håller på med det nu.. plus att jag håller på att fäga håret och kollar på våra bästa år.. alltså fult upp här.. inte en lugn stund.. ska storstäda hela lägenheten idag.. sen ska jag hämta Tessie också..

Ne nu sa jag snart gå och skölja ur mitt hår och se klart på serien innan det är dax att springa ner i tvätten igen..

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela