Välkommen!

Måndagens shopping

Publicerad 2009-07-02 09:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ska slänga upp de jag shoppade i Måndags.. min sista dag i stockholm, det blev verkligen en heldag på stan.. pallar inte skriva så mkt.. ni får desto mer bilder på sakerna istället..

Börjar med en bok, som verkar bra =)


Ett diadem jag hittade som matchar armbandet jag köpte några dagar innan.. perfect ;)


Ett par vita shorts =)


Ett par shorts till...


Ett par till =)


En kläning, som jag är så hiimla glad för :D Me like verry verry mutch :)


Två halsband...


Ett par skor, som blev räddaren i nöden denna dag.. hade ju såna plågsamma skoskav hela veckan.. hittade inga skor.. men sen när jag gick på stan så hittade jag dessa.. underbart skönt var de att få ta på sig dom istället för dom ja hade skoskav av =)


En (enligt mig) skisnygg o väldigt härlig topp =)


En liten klänning..


T-shirt


Ett par jätte RÖDA Jeans.. sorry för dålig bild..


Kort.. med väldigt mkt rea på .. hehe ord. pris 250kr .. nu 25kr.. sånt tycker jag om :D


En tuff ägg-klocka ;)


En lite mindre plånbok o bara ha sina kort i.. dock är den RÖD inte Orange!!!


Jaha nu har ni nog fått se allt jag shoppt i Sthlm =) Blev en hel del som ni märker så nu behöver jag inte kläder på ett tag igen tror jag ;) Man vet aldrig me mej.. men man får passa på när de är så super billigt :)

På återseende!
//TucciT 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela