Välkommen!

Melwin..

Publicerad 2009-07-06 08:38:00 i Vänner har en stor betydelse!

08.26

Ojdå har visst inte uppdaterat på länge :P Orkar inte helt enkelt.. Aja i fredags så skulle jag ju åka till Öland med Malin o Melwin, jätte fint väder..

Vi började med att åka o köpa lite käk, kycklingsallad o smörgås o sånt där.. sen drog vi över till Öland.. jätte skönt var det.. Mimmi (malins moster) o Mikael kom också.. vi satte upp Melwins tält (för att han ej ska vara i solen) Sen gick vi ner för att bada honom.. skit skönt i vattnet, nästan sjukt varmt.. sen tog vi upp honom o solen gick i moln så vi tog o käkade våra sallader.. sen blev de regn o åska o blixtra, så de var bara att packa ihop o åka hem.. typiskt.. så de blev inget bad..

Fick iaf någa bilder på Melwin, han är så underbar  =)
 


Är han inte för söt? :D


När vi kom hem från Öland så körde Malin hem mig för att vi skulle hem o fixa iordnig oss för kvällen då de skulle bli grillning hos Madde med famlj.. så när jag var klar så körde jag dit.. tyvärr så kom aldrig Malin med familj.. men så kan de gå ibland..

Hos Madde så grillade vi o så iaf.. hade de trevligt.. särskilt sen frammåt kvällen när vi satt o snackade bara o spelade lite poker och så.. mycket trevligt..

Har nog inte mycket mer och säga om den dagen.. ni kan ju få kvällens outfit iaf och lite andra "konstiga" bilder :P
 
 

Och med detta så avslutar jag detta inlägg..

På återseende soon!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela