Välkommen!

Mitt liv..

Publicerad 2009-07-02 15:18:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

15.10

Ja.. mitt liv.. är som jag vet inte vad.. helt upp o ner o in o ut..

Visst har jag kanske visat att jag är lyckligare o gladare sista tiden, det är på utsidan det.. på insidan är mitt hjärta i spillror o jag vet knappt ut eller in.. jag är som flera garnystan som trasslat ihop sig och som inte går att trassla upp.. jag hoppas att en dag kunna trassla ut allt och få rätt färg till rätt nystan.. men det är svårt.. det är så svårt så jag kan inte själv hantera det.. så nu vet ni det iaf..

Kunde han inte tagit en med ett annat namn iaf?

Idag är ingen bra dag.. sitter här o funderar på hur jag ska lyckas trassla upp allt men de går inte, tårarna bara rinner mer o mer ner för mina kinder.. orkar inte med sånt här..

I Sthlm kan jag erkänna att jag var gladare, iaf när jag hade min bror o David runt mig.. på dagarna såg jag en viss person flera gånger på stan.. tyckte jag.. sjukt är det.. ändå saknade jag Niklas när jag var borta.. jao som ni hör, alt är så ihoptrasslat så de finns inte..

Tur de iaf finns en som gör mig glad, även om jag inte e kär så tycker jag ju om honom, detta gör mig också sjukt galen.. men men.. man får försöka njuta av stunden som den är o inte fundera så mycket.. dock lättare sagt än gjort..

Varit ute hos mamma en runda.. Caroline o barnen kom också.. de var trevigt.. fast trevligare om inte jag hade deppat ihop.. var precis att jag kunde hålla mig från tårarna men de räckte med att jag satte mig i bilen så var allt i full gång.. jag trodde jag hade glömt, jag trodde jag hade tagit mig mer vidare än såhär.. men tydligen inte..

Nu ska jag försöka orka städa.. det är ju så sjukt varmt..

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela