Välkommen!

Modeller

Publicerad 2009-07-14 12:42:00 i Kul framför kameran!

12.32

Tänkte lägga upp några av bilderna som vi tog när Bror o David var hemma.. kommer fler nån annan gång :P men börjar med några iaf..

Börjar med lilla jag.. :)


David o jag.. han försöker strypa mig, inget annat :P Haha.. ser lite skumt ut dock :P


Sen ser det ut som vi ska dansa.. haha.. blev lite roliga kort, vi var inte ritkigt med på att pappa tog.. så blev lite trams-kort, men det är ju såna kort som är roliga.. eller vad säger ni? :D


David och jag =)


Lilla jag igen  =)
 

Vi, dom tre bästa.. jag har verkligen den underbaraste o bästa bror man kan ha =)
 
 

Där fick ni lite smakprov, mer bilder kommer framöver =)
(Men bara om ni kommenterar nåt) Tihi

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela