Välkommen!

Sista..

Publicerad 2009-07-02 17:29:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Sista bilderna från festandet i fredags tänkte jag lägga upp nu.. iaf vissa av dom.. vissa vill jag inte lägga ut :P haha.. Kan ni ju själva lista ut vad de är på dom.. eller inte :P hmm nu e jag flumm..

Innan vi kommer till utestället Paradise som är en gay-klubb så måste man åka lite tunnelbana.. här i väntan på t-banan.. haha yes.. vad David tittar så finurligt på förstår jag iiiinte ;)



Haha lilla David måste kika fram lite i bakgunden :P och jag försöker ta ett seriöst kort med min bror.. men som ni ser gick inte de så bra :P haha..  men sen förstod även brossan det och var lite glad han med =)
 

Fredrik stod mest o såg allmänt söt ut =)


Fredik o jag.. som vanligt =)


O har man inget roligare för sig så kan man ju alltid läsa en tidning så man är lite uppdaterad innan man ska iväg o festa till de ännu mer.. kan ju stå nåt som han behöver tala om för nån han träffar på dansglvet, haha eller vad säger du David? ;)
 

O när man tröttnat på att läsa tidningen eller kommer på att de kanske inte är de man ska göra när man ska på fest.. haha då tar man en öl istället o posar lite ;) haha


Sen var vi framme o de var dax för ett bloss för oss som håller ihop ;) haha.. jag bjuder på denna hemska bild..


Sen ska ni då få lite bilder från när vi var inne på Paradise..

Jag börjar med lilla David.. som egetnligen inte är så liten eftersom han är älst av oss alla? (Förutom Anders (?) i think)
 

Jag o Fredrik =)
 

Två söta killar på ett o samma kort.. e jag inte duktig? ;) haha


Söta killar med sina goda (?) drinkar =)


Gee hit min drink säger David..


Syskonkärlek <3
 


Smaka på min drink säger Emil till Per.. hihi o Fredrik ser lite avis ut ;)


David o jag... jag bjuder på denna :P
 

Yeeehh :D


Jag o den bästa David =) Med denna kille har man aldrig tråkigt, jag längtar såå tills på Lördag.. då du David ;)
  

Me and Per..  första kortet är vi lika galna båda två typ.. o till o med Anders står i bakgrunden o gapar haha.. andra kortet är vi också galna o man kan ju undra vart han håller sin hand.. ser skumt ut på kortet upptäckte jag nyss typ :P Treje kortet är Per jätte fin på.. jag kunde ju dock varit lite seriös jag med så hade de blivit ett super fint kort.. Sista kortet.. jao vad ska man säga om de liksom? :P
   

Yes.. Fredrik o jag.. jag säge då de.. tolka hur ni vill :P  haha.. tur att graben är gay.. eller inte.. beror på hur man ser de.. vi äger ju när vi är ute iaf :D Tätt intill ska de vara, då är vi som bäst.. haha.. skämt o sido..
 
 

Jädrans Clowner som var o uppträdde... jag minns bara att dom var tråkiga.. :P haha.. lyssnade inte så noga lr tittade så noga på vad dom gjorde o sa.. fredrik o jag hade fullt upp med annat ;) haha


Anders o Per.. ett sött par, men rätt omaka.. av de jag sett..
 

Dansa dansa.. de gjorde vi natten lång.. as kul :D


Haha bästa bilden av dom alla.. förlåt brossan för jag lägger upp den.. men jag bara ÄLSKAR den.. här kommer the SUUUUUPER MAAAN!! :D Så jävla kul o bra bild.


Emil o Fredrik haha.. första bilden.. kolla in brossans händer.. haha.. vilken stil dom har... på andra bilden ser Emil bara allmänt skit söt ut tycker jag.. vad tycker ni? :D
 

Sen var det slut på kvällen o dax att ta tunnelbanan hem..


Det var alla bilder jag känner för att lägga upp, blev ju en hel del kort tagna.. kanske kommer fler när jag får bilderna som brossan o David tog =)

Nu ska jag sätta igång här hemma.. för detta tog tid o ladda upp allt :P Så nu vill jag har massa kommentarer också tack, hoppas ni haft rolig bild-stund ;)
Kram Kram
På återseende!

//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela