Välkommen!

Strand here we come..

Publicerad 2009-07-26 18:18:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjoho..

Nu sitter man här hemma hos malin o förfestar liet medans hon gör sig iordning.. underbart.. det blir strand ikväll.. ska bli himla trevligt =) Får se om de bara blir Malin och jag eller hur det blir.. vi har ju inte fått nåt svar från dom andra än.. :(

Hoppas på en bra kväll.. men de blir den säkert.. nu ska vi röja ;)

Tänk att jag sitter o festar andra dagen i rad.. nu börjar jag komma igång.. fast jag lär ju må gott imon me mitt huvuvd.. men men ibland får man ju offra sig lite iaf..

Gudmor ringde mig förrut, så hon och hennes familj kommer nog upp till helgen.. underbart om dom gör det ler.. alltid kul o träffa dom ju =)

Nee nu ska jag gå o hålla Malin och min dricka sällskap ;) Vi ses i dimman...

Puss o kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela