Välkommen!

Titta...

Publicerad 2009-07-24 05:16:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Titta jag har fått en ny blogg =) Helt underbart.. ler.. Tack snälla Jess för att du ville hjälpa mig med detta..

Dock är de nog lite som ska jysteras o göras om lite efter helgen.. men annars är jag super nöjd.. var ungefär såhär jag hade tänkt mig =) Så glad är jag.. kul med lite förändring ju =)

Vad tycker ni andra?

Nu ska jag gå o tvätta håret.. kl är bara strax efter fem.. är trött som in i norden.. men men.. ska ju iväg o jobba.. rätt skoj ändå.. hade ställt ena väckarklockan fel så den ringde vid fyra istället för fem.. suck.. snacka om att jag blev irriterad så då tog det ett bra tag innan man somna om.. man somnade precis lagom till att alla klockor började ringa igen..

Annars är läget under kontroll... INTE.. men vad gör man.. pallar inte mer.. idag åker jag iaf över till Malin o Jocke o Melwin på Öland och grillar med dom.. hoppas på att de blir okey väder...

Nehe ska kila.. ha de gott


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela