Välkommen!

2 kilo nästan :D

Publicerad 2009-06-14 15:45:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

15.38

Hej hej.. Nu sitter man här.. igen.. har tråkigt.. spelat lite wii i min ensamhet.. jag vill ju hitta på nåt ju... försökt få tag på folk också, Malin svarar inte, Sara var tvungen o plugga o aa.. alla e nog upptagna hehe.. Lisa var iaf borta vid affären så var där o tog ett bloss o snackade lite med henne iaf.

Har vart ute hos pappa lite.. snackat lite skit o käkat o så.. trevligt =) hehe.. o de blir så himla snyggt på altanen nu när han nästan målat klart allt.. läckert =)

Vägde mig också, inte gjort på en vecka nu typ.. eftersom jag bara står still hela tiden.. men nu så.. nu hade jag gått ner nästan två kilo :D Weeii.. undra om de bara är nåt tillfälligt eller om kroppen börjat tappa kilo nu igen.. de återstår o ser.. men glad blev jag iaf :)

Vad ska man hitta på egentligen? nån som har nåt förslag? Är fint väder så suttit på balkongen men hur kul är de o göra de ensam hur länge som helst då? nje.. precis.. inte direkt skoj...

Aja får väl ta o snoka runt lite på nätet o hoppas nån hör av sig snart som vill göra nåt..

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela