Välkommen!

Besök..

Publicerad 2009-06-09 17:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej alla mina läsare.. allt bra med er?...

Nu sitter jag här igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva, igår var vi ute o åt o var på bio.. jag o alla tjejerna.. mycket trevlgt.. de måste göras om fler gånger =) Ler.. Synd bara om resturangen men men så kan de gå ibland :P haha

Nu görs de inte mycket.. sitter o väntar på besök... får väl se när han dyker upp, men borde vara nu när som helst.. Idag blir de köttfärspaj o sallad.. mumms ;)

Nehe ska ta o fixa lite här nu.. eller aa kanske börja lite me salladen o sen gå ut o ta ett bloss med.. vi får se vad jag hinner med..

Ha en fortsatt bra eftermiddag o kväll alla =)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela