Välkommen!

Bilder

Publicerad 2009-06-07 09:17:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.01

Hej hej.. Nu sitter man här igen.. dålig igen och orkar inte göra nåt, då får de bli att uppdatera bloggen lite.. låg på akuten hela eftermiddagen/kvällen igår.. men fick för FÖRSTA gången komma hem samma kväll.. aja.. uppdaterar sjukhusbloggen nån gång om det hela.. suck.. e så sjukt trött på skitet..

Aja tänkte iaf ta och uppdatera här med lite bilder från förra helgen då brossan o David var hemma.. vi var o grillade hos Angelica, Gurra o Oliver.. så.. titta o njut som jag brukar säga :)

David fick äran att mata lite Oliver.. hihi.. lilla o lilla.. han är ju rätt stor, men bara typ 4 månader =)


Brossan.. Grillmästaren som fick de mesta o brinna ;) haha


MIn otroligt söta mamma.. vist är hon söt? :D


Hur gammal tycker ni han ser ut?, om ni inte hade vetat hans ålder?




Massa god mat blev det.. mumms så smarrigt de var =)


Jag o lilleman.. låter bilderna tala för sig själv.. men han tycker om mig även om de inte ser så ut på bilderna, han brukar titta jättemkt på mig.. hans mamma sa att han fastnat för mig för han blir halt fasionerad (hur stavas de?) när han ser mig, kul o höra =)
 


Snyggingen själv?! Haha


Äntligen kort på pappa, inte de bästa precis men men.. e iaf kort på min älskade PAPPA :)


Några bilder till på sötnosen :D
  


Mormor o morfar? ;) hahaha.. jao nästan iaf :D


Det var allt jag hade o bjuda på för denna gången.. nu ska jag vila igen..
Ha de gott mina läsare..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela