Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-06-14 12:01:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

11.49



Hej hej nu e jag här igen.. är på blogg humör idag märker jag.. känns som jag har jätte mycket o skriva men ändå inte...

Ska snart ta o köra hem till pappa o njuta lite av solen o fixa med min tvätt =) Se om han vill göra nåt o äta me mej också.. måste ju se till så gubben får mat i sig nu när inte mamma är hemma :P haha..

20 grader på min balkong för tillfället.. ändå e de mest skugga där.. o varit typ hela morronen.. hoppas de stiger ytterliggare så de blir en härlig dag idag =) De behövs..

Aja dagens var de jag skulle lägga upp ja.. hehe.. varmt idag (säger folk när de e 20 grader iaf) så ÄNTLIGEN kan jag få använda mina härliga shorts.. är så glad för dom.. hehe.. inget märkvärdigt men glad för jag kan ha sånt nu.. aldrig kunnat ha nåt så kort på mina ben :P

  

Sen tog jag lite flumm bilder me :P haha.. dom får ni inte.. eller äe jag slänger upp dom också haha.. lite får man väl bjuda på sig själv :) Ler.. som sagt.. flumm har jag blviit idag.. vet inte varför mene e glad o lycklig samtidigt som jag är arg o ledsen.. då blir jag såhär.. så jag ska nog alltid vara allt de där för de blir så kul då.. hmm.. nehe nu ska flumm Tess sluta o istället slänga upp bilderna :P

 

Haha som ni märker hade jag lite tråkigt, då blir de inte roligare än vad man gör sig liksom.. haha..

Nehe nu ska jag fixa lite innan jag ska kila..

Ha en fortsatt bra dag alla.. o snälla ge Flummet lite kommentarer så blir hon glad :) Ne nu går de utför nu pratar jag om mig själv som tredje person.. ber om ursäkt för de.. men ha de gott iaf...

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela