Välkommen!

Förfest =)

Publicerad 2009-06-30 09:44:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Tänkte lägga upp lite bilder från förfesten i fredags till o börja med.. det blev så himla mkt kort så får dela upp det lite :) Plus att ni inte får se alla kanske :P

David o Jag..
 

Emil o Fredrik på ballkongen =)


Sötaste pojkarna på ballkongen..


Snygg-Fredrik :) Tihi
 

Jag fängslad :P


Fredrik o Jag ... haha i övrigt namn på en låt som jag kom o tänka på nu.. usch :P


Glad-David =)
 

David o Fredrik, hmm vet inte ritkigt vad dom sysslar med hihi.. söta e dom iaf lr vad säger nI? :D
 

Me.. egot you know ;)
 

Vi bästa =)


David o jag.. älskar detta kortet :)


Dom tre mupparna, vi har så jädrans kul :D
 

Vem kan gapa stört eller vad? hahaha
 

Jag o Fredrik.. detta kort gillar jag också jätte mycket :) Fast att jag ser typ förälskad ut eller något hahaha.. men de brukar ju folk säga om mig o Fredrik så varför inte liksom? :P


Medans vi tre fulade oss i vardagsrummet så satt dom andra tre i köket o snackade massa, söt pojkar =)


Per... o Anders... Trevliga pojkar =)
 

David o Brossan.. Så fina =) Love this Boy =)
 


Fredrik pratar.. oavbrutet vill jag lova :P
 

Haha japp, kul har vi de vill jag lova :D


Sura? Näe da de var dom nog inte hihi men ser så ut på bilden ler.. denna bilden avslutar förfesten =) Mer bilder kommer i andra inlägg sen..


De var iaf en del av alla bilderna från förfesten, vissa vill jag inte lägga upp :P Får se sen om de blir några fler när jag får bilderna som bror o David tog också =) Tihi.. nu ska jag gå o duscha o göra mig iordning så jag kan åka ut o byta bil sen och träffa lilla Caroline.. så skoj =)

Kram kram
På återseende!
//Tuccit

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela