Välkommen!

God Natt

Publicerad 2009-06-24 23:44:00 i Familjen betyder allt!

23.34



Hej hej.. nu är de snart dac för o lägga sig.. sitter just nu ute på bllkongen en såhär skön sommar-kväll :) Underbart faktiskt.. ska snart in o lägga mig i den härliga soffan o hoppas på att somna snart så jag orkar med morgondagen som består av en ensam dag in the bif city =) Ler..

Idag har de inte hänt så mkt.. David o jag var iväg o handlade när jag kom, willys o systemet.. medans Emil jobbade, sen var det hem o säga hej till Emil lite snabbt innan han begav sig iväg o skulle fixa lite.. då passa David o jag på o spela lite skip-bo för att sedan gå ut på ballkongen i de fina vädret o spela Yatzy... såklart :D

*Renfia* hahahhahaha den du David ;)
 

David så glad så... kan de vara för att jag är här? ;) haha


Han försökte ta kort på mig men de gick inge vidare bra haha.. men de bjuder vi på :) Såå skönt me riktig sommarsol =)


Träd finns de faktiskt i Sthlm också, tro de eller ej :P


Jag på ballkongen nu ikväll, underbart.. jag trivs så bra här uppe :)


O sist att erbjuda är en bild på mig när jag sitter i Nybro i väntan på tåget :)


Nu ska jag ta med mig datorn in och gå o ta ett glas dricka för att sen lägga mig.. hoppas ni haft en underbar dag =)

Natti natt
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela