Välkommen!

INTE min dag idag..

Publicerad 2009-06-04 16:22:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

16.19

Hej hej..

Usch idag e de inte min dag.. tänkte bara uppdatera lite snabbt, för sen ska jag spela lite wii och sen kommer Niklas med smörgåstårta och jag ska göra jordgubbspaj.. aja.. så är det..

Började förmiddagen med att jag halkade i duschen.. ajjj skrek jag då typ.. sen skulle jag börja med pajdegen.. välte ut all mjöl över golvet så var bara att ta fram dammsugaren.. sen åkte jag och skulle handla.. då glömde jag min cigg jag köpte o märkte detta typ två timmar senare, sen gjorde jag vaniljsås.. ställde in den i kylen.. nån minut efter hör jag hur nåt ramlar i kylen.. då är de vaniljsåsen som vält o är typ över hela kylen.. så var bara att börja skura.. usch.. undra vad som händer här näst? hehe..

Mår lite bättre idag, har iaf ingen feber o så.. så i helgen ska jag jobba.. härligt.. :P

Nehe nu ska jag ta o spela lite o så innan han kommer..

Ha de gott så hörs vi!
Som ni märkt orkar jag inte uppdatera så mkt längre.. orkar helt enkelt inte.. men iaf :P

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela