Välkommen!

Jobb..

Publicerad 2009-06-18 05:24:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

05.17

Morrn Morrn... Nu är man uppe innan tuppen för att åka iväg o jobba.. Är svinigt trött, har haft en förjävlig natt i natt.. önskar jag hade haft sällskap för jag sover så mycket bättre då, även om jag inte får sova hela nätterna då heller..

Var ju iväg på GBP-träffen i tisdags.. mycket trevligt och tiden den bara rann iväg.. men guuud så söt hennes lilla mini-gris var.. så kelen o go.. han gick runt där inne o nöffade med oss.. tills vi tog ut honom i hans hage på trädgården en stund.. fick även jätte god middag som bestod av Tacos.. Här får ni lite bilder på sötingen Rasmus =)

Hehe jag diggar denna skylt..


Är han inte underbart söt? :)
 


Mys.. jag vill också ha en liten griss som går runt o nöffar.. nöff nöff
 

Efter jag hade vart på träffen så var jag hemma rätt så sen o N kom på besök.. sen var han här tills igår kväll.. medans jag höll på o dona med att tills idag så spelade han lite o så.. Är så skönt att ha nån som väntar på en när man kommer hem.. ler.. (jag var iväg på jobb några timmar igår mitt på dagen) o även skönt att bara ha nån här medans man donar.. nån som bara är i lägenheten liksom.. jag får mer gjort då.. konstigt nog..

Jag åker ju idag, till Fagerhult :D.. men först så ska jag iväg o jobba...

Nu ringde min klocka att mina ägg är klara.. måste försöka få i mig nåt på jobb idag så får bli en ägg-macka tänkte jag..

Ha en bra dag alla..
Kram Kram
På återseende!

//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela