Välkommen!

Jobb..

Publicerad 2009-06-12 05:18:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

05.15

Morrn morrn alla glada =)

Nu är de snart dax för jobb, är svin trött o morgonen blev så himla lustig här när jag vaknade ler.. men men så e de ibland.. tänkte snart ta o göra iordning mig o bre mig en macka så jag får nåt i mig kanske..

Har inte hänt så mycket sen sist.. igår var mamma här o fikade med mig o N.. trevligt.. sen åkte jag hem till mamma o såg den där serien en japansk tv-show.. dom e ju inte kloka :P Haha.. efter de åkte jag hem direkt nästan o la mig o så.. :P

Vad händer i helgen alla? Nån som ska göra nåt skoj tro?

Nehe ska ta o kamma ut mitt blöta hår nu så de hinner torka lite o så..

Ha en bra dag alla.. så hörs vi =)
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela