Välkommen!

Måndag..

Publicerad 2009-06-15 09:40:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.34

Tjena...

Ah då går man in i vecka 25 idag då.. vilket innebär min SISTA arbetsvecka.. sen börjar jag inte jobba förens fredagen i vecka 31.. ska bli härligt =) Nu får vi bara hoppas på fint väder med då.. Idag ser de lite mulet ut.. men de skulle ju bli fint idag? Aja men får väl hoppas iaf...

Idag händer de nog inte så mycket, täffas o planera inför midsommar.. efter det ska jag bege mig iväg o handla lite till det, (EFTERSOM JAG HAR RÄTT SÅ FULLT UPP I VECKAN) funderar faktiskt på att åka in tll kalmar och göra det, så jag kan kolla bekini samtidigt.. aja får se vad jag orkar sen och hur mycket klockan blir..

Inte sovit bra alls i natt, vänt o vridit mig som en toker, vart uppe fleeera gånger os.v.. så e rätt så seg..

Nehe nu vet jag inte vad jag ska sriva gott folk.. men ha en bra dag!
Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela