Välkommen!

Midsommarafton

Publicerad 2009-06-23 15:03:00 i Vänner har en stor betydelse!

14.27

Hej hej.. tänkte ta o berätta lite om midsommar afton.. men de blir mest med bilder =) Hade iaf en mycket trevlig midsommar...

Sötisbebisarna, som bar växer o växer =)
  

Vi gav oss ut i skogen för att plocka grönt och lite fler blommor till midsommarstången o våra kransar..


Oliver fick gömma sig bakom allt grönt.. hihi
 

Lille Melwin  och Lucas var också med i sina vagnar =)
 

O Lilla Jonna också såklart, jag älskar denna bilden.. så somrig o fin..


Jonna var ute o gungade och var så stolt för att hon kunde ta fart själv =)


Jeans-killen Melwin som sitter så himla duktigt själv nu :) Dom växer så de knakar dom små liven =)
 


Sen var det dax att göra midsommarstång =) Det kom skurar titt som tätt, men vi gjorde de iaf.. ibland tog vi lite pause om de kom mycket regn annars höll vi på med den en stund.. jag hjälpte mest till o höll :)
 

Färdigt resultat, dock tycker jag nu att den ser lite död ut :P haha.. men men de blev iaf en midsommarstång.. jag hann aldrig vara med och dansa runt den för allt drog ut på tiden och jag skulle ju hem för att åka o jobba.. så vet inte om dom dansade sen? men de tror jag allt =)


Oliver satt i vagnen o såg glad ut som vanligt =) Och Jonna var så glad för sina blommor som hon sprang runt med.. så söta =)
 

Sen var det ju dax för att äta sill o potatis.. eller de gjorde vi nog innan midsommarstången.. eller jag vet inte haha.. mitt minne är ju inte vad de borde.. men iaf.. sill o potatis o de där goda åt vi iaf =) mumms.. Vi hade dukat ut allt på gräsmattan med bord o stolar o all mat o allt, precis när vi var klara kom de en sån himla skur så vi fick springa in med allt på varandan o börja om.. precis när i fått dit allt o satt oss så kom solen fram igen.. men de gick ju lika bra att sitta där =)
 
 

Kompisarna =) Tihi


Jag i min snygga krans.. haha.. första gången ja gjorde en krans vill jag påpeka... blev inga bra kort på mig men men.. så kan de vara ibland..
 

Meliwin med sin mamma o pappa o sina fina kransar..
 

Jag o Mell...


Jag o Melwin igen.. jag älskar detta kortet =) Nån mer som tycker om de? tih


Me and little Oliver :)
 

Sen på kvällen så grillade vi, jätte gott var det verkligen.. fast jag hade så ont i magen så jag satt o grät vid bordet, men de släppte lite sen...

Det var sista bilden för sen körde jag hem.. hoppas på att få lite fler ilder av alla andra som var med under dagen också =) Så glöm nu inte bort o skicka till mig Malin, Caroline o Madde med familjer.. :)

Är det någon som vill ha bort nån bild, så skriv en kommentar så fixar jag detta!

Nu är nästa års midsommarfirande bestämt iaf.. långt i förväg men ibland planeras det ;) Ler..

O så vill jag tacka för en underbar Midsommarafton, är så ledsen över att jag inte kunde vara med hela kvällen, men men så kan de vara när man har ett jobb som man har..

Vill även passa på att ytterligare en gång säga GRATTIS..vissa vet vad jag menar o andra inte =) Men vet ni inget så får ni heller inget veta :P

Midsommardagen jobbade jag men de var super lugnt på jobbet, nästan för lugnt, men de var himla skönt.. efter jobb åkte jag till Niklas stuga.. där jag möttes av att de var mer folk än jag väntat mig.. men de var mycket trevligt.. Det var jag, Niklas, Niklas mamma o kille och Niklas mormor o morfar.. väldans trevliga människor =)

Niklas o jag var ner till hamnen o så.. jätte mysigt verkligen.. men tyvärr glömde jag kameran så tog inga kort :(
 
Hihi.. Annars hände inte mycket mer under midsommarhelgen.. Jobbade söndagkvällen och det var sista jobbdagen innan semestern.. så nu har men semester.. wweehheyy :)

Nee nu ska jag gå o fixa de sista inför imon.. för imon åker ju jag till Sthlm :D Underart :D

Kram Kram
På återseende!
//TucciT



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela