Välkommen!

Reklam shit..

Publicerad 2009-06-14 10:02:00 i Tankar och funderingar!




Shure bettan... skulle inte tro det... jag tror knappt det finns kärlek längre.. eller just nu känner jag att de finns kärlek till mig, men ska jag någonsin känna kärlek igen? Är jag kanske kär utan att vilja inse?

Jag trivs med tillvaron som det är just nu, men tyvärr är jag den som tänker ett steg längre fram hela tiden, tror de e mitt problem faktiskt.. och ärligt.. jag vet knappt hur Kärlek känns, inte sann kärlek där båda älskar varandra.. man blir ändå alltid sviken.. varför lägga energi på att bli kär igen då?.. De kan man undra..  Däremot kärlek från bara ett håll, de vet jag precis hur det känns, ruttet.. lite ruttet som falska människor..

Aja blev bara arg när jag läste reklamen som kom fram när jag skulle in på nån sida!

Nu längtar jag bara till Sthlm.. kanske man träffar på en härlig stockholmare då? Klart jag gör.. jag ska ju träffa Bror o David o Freeeedrik :D Weii.. fast iof ingen av dom e ju riktiga stockholmare.. så de blir nog svårt.. o jag behöver inte hitta nån, jag står här ensam på mina egna ben som alltid, förrutom att jag nu för de mesta har ett gott sällskap kväll som natt som dag.. typ.. eller nåt :P Nehe nu blev detta flum flum o åter flum.. så nu går jag o tar mig en skön dusch istället..

Gud vad folk kommer höra av sig o undra idag.. eller aa vet iaf två tror jag! tralalala hör av er om ni vill, får se vad ni får svar på.. jag e lite lurig idag känner jag.. o helt plötsligt blev jag på bättre humör, samtidigt som jag e så förbannad, sån är jag.. förbannad för mkt så blir jag bara jävlig o flumm och aaa sprallig tror jag.. så nu.. nu blir de andra bullar här idag.. nu ska de hända grejjer!

Ha de bäst!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela