Välkommen!

SINGEL Tess

Publicerad 2009-06-15 18:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!



That´s me... för er som tror nåt annat.. nu ska jag klargöra lite här...

Jag är inte KÄR.. jag är INTRESSERAD av nån.. det är INTE samma sak..
Jag kommer inte bli tillsammans me nån imon En vecka..
Jag har inte släppt en annan person helt o hållet och det krävs MER än o vara INTRESSERAD av nån för att bli tillsammans..

Det är MYCKET som ska klaffa runt omkring m.m.m.

Jag trivs i N närvaro, men för det behöver jag inte vara KÄR, KÄR för MIG är INTE samma sak som att vara intresserad!
Intresserad kan man vara rätt så lätt, men som sagt var.. det krävs mer av mig för att bli KÄR..

Jag kan SAKNA en persons närvaro utan att vara KÄR.. N Har alltid betytt mycket och det är det sååå många som vet.. men jag blev SVIKEN av TVÅ personer.. that´s it.. det är gamalt..



Sådär ja.. skulle bara skriva av mig så ni vet hur det ligger till.. öppna mitt hjärta så folk förstår o slutar anklaga mig för mina egna känslor.. för dom vet jag nog bäst själv.. hoppas jag! Men blir jag nu kär.. då ska man nog hålla käften!


Det var allt för mig.. nu ska jag gå o röka o diska o få ut min ilska.. sen får vi se.. får kanske besök..

Ha de bra alla läsare!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela