Välkommen!

Som befarat..

Publicerad 2009-06-14 20:32:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

20.25

... Så blev det inget idag.. stackarn ligger hemma och är sjuker.. så de har inte hänt mkt idag.. vart här hemma i min ensamhet, fast det har iof gjort att jag hunnit ha lite andrum o tänka o känna efter.. mer än så behöver inte alla veta..

Kan ju bara säga att det inte är kul i ensamheten.. jag saknar faktiskt.. så e de.. mer har jag nog inte kommit fram till :P Inte officiellt iaf =)

Pratade med mamma förut också, tänker på min morbror typ dagarna i ända.. iaf stora delar av dagarna.. hoppas så innerliggt att allt ska gå bra, måste vara jätte jobbigt för dom som är hos honom när han kanppt inte förstår vilka hans syskon eller barn är.. men efter ett tag kommer han på det o de är ju ett pluss iaf =)

Suttit ett bra tag o pratat med Madde nu iaf.. skönt faktiskt..

Nehe nu ska jag se om jag kan käka lite grann kanske.. blir nog sängen rätt tidigt idag skulle jag tro.. så att morgondagen kommer desto snabbare ;)

Puss o Kram...
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela